Tabere tematice

Pasiunea pentru calatorii si experienta pe care o am ca si om de turism (cariera mea a inceput in 2006 asa cum am scris detaliat aici) m-a determinat sa organizez niste excursii tematice din care fiecare persoana sa invete cate ceva.

Taberele tematice pe care le organizez au un punct comun: acela de a pleca cu ceva invatat in urma lor. Astfel am dezvoltat conceptul de “dezvoltare personala prin calatorii si experiente” pentru ca in urma fiecarei calatorii traiesti o experienta care te schimba intr-un fel sau altul:

• Poti trai o experienta noua care sa te faca sa privesti viata altfel,
  • poti invata sa gatesti,
  • poti invata sa faci fotografii sau cum sa te specializezi in acest domeniu,
  • poti invata un dans nou
  • sau un sport nou,
  • iti poti testa limitele prin anumite activitati(sportive si nu numai).

Tematica taberelor am ales-o si o voi alege impreuna cu cititorii acestui blog, de fiecare data incercand sa vin cu ceva nou dar si sa reeditez evenimentele care au fost cele mai indragite.

In cadrul evenimentelor si taberelor tematice am aduc mereu pe cineva care sa vina cu informatii noi si sa ii invete pe ceilalti cate ceva in tema aleasa pentru acel eveniment.

Taberele pe care le organizez se adreseaza persoanelor adulte si nu copiiilor. Ca si exceptie am avut copii in unele tabere insa numai acolo unde tematica a fost potrivita si pentru copii si unde acestia au fost insotiti de parinti.

Arunca un ochi peste taberele tematice pe care le-am organizat de-a lungul timpului:

• 26-28 aprilie 2013 Calatorii Culinare: tabara culinara in care am gatit in 3 stiluri culinare- grecesc, marocan si chinezesc, am jucat scenete de teatru, am mers intr-un parc de aventura si am vizitat Brasovul
  • 8-11 august 2013 #ExplorezaDelta: tabara de fotografie in Delta Dunarii cu plimbari cu barca pe canalele Deltei si cazare pe hotel plutitor
  • 17-20 octombrie 2013 #FotoExpeditia in Muntii Trascau si pestera Huda lui Papara: am invatat cate ceva despre fotografie, am facut ture foto in Muntii Trascau si la cascada Vanatarile Ponorului si la lacul de decantare Geamana, am intrat in pestera Huda lui Papara (pestera inchisa accesului public insa am avut alaturi de noi o echipa de speologi cu ajutorul carora am avut o frumoasa experienta)
  • 13-15 decembrie 2013 #PovestiCuScortisoara: am recreat atmosfera Craciunului, am gatit impreuna bunatati din meniul rusesc, austriac si american, am impodobit bradul, am stat la povesti la gura sobei, ne-am jucat in zapada si am petrecut un Craciun anticipat intr-o zona izolata de la munte
  • 1-4 mai 2014 #FotoExpeditia 1 Mai in Bulgaria: am plecat de 1 Mai la mare…in Bulgaria. Dupa o scurta oprire pe teritoriul romanesc la Hagieni la baclavale am ajuns la Cap Kaliakra, Tyulenovo, Nessebar si Veliko Tarnovo pentru ture de fotografie dedicate peisajelor
  • 11-14 septembrie 2014 Romania Autentica: #CetatiMedievale: un tur cultural si fotografic al cetatilor Romanesti din Transilvania
  • 9-18 noiembrie 2014 Costa Rica Salbatica: 10 zile in tara cu cei mai fericiti oameni din lume

In afara de tabere am facut si cateva evenimente tematice in Bucuresti:

• 28 august 2013 turul foto  #CalatorInBucuresti: tur foto al celor 7 pasaje existente in Bucuresti(cu prezentarea acestora de catre un ghid specializat)
  • 31 octombrie 2013 #SpooktacularParty: petrecere de Halloween unde am imbinat improvizatia cu cantatul la tobe africane. A fost o seara de pomina
  • 10 iunie 2014 Calatorie virtuala in Costa Rica Salbatica: un eveniment despre Costa Rica cu tot ce o defineste pe aceasta: degustare de cafea, povesti de calatorie si muzica autentica din Costa Rica
  • 18 iunie 2015 Testeaza-ti simturile la #RealEscapeRoomRo: un eveniment organizat impreuna cu Real Escape Room, unul dintre cele mai provocatoare jocuri de echipa din Bucuresti.
  • 10 februarie 2016 Travel Caffe: Povesti despre India : un eveniment organizat impreuna cu Agenius Travel. Travel Caffe este un concept nou care include cate o intalnire lunara in care stam la povesti despre calatorii: ce ne-a atras la o destinatie sau la o activitate dintr-o vacanta, impartasim experientele noastre de vacanta cu bune si cu rele si ne luam idei si inspiratie unii de la altii. In cadrul Travel Caffe orice calator poate fi povestitorul serii.
  • 05 aprilie 2016 Travel Caffe: Thailanda : un nou eveniment organizat impreuna cu agentia de turism Agenius Travel, eveniment care vine sa intareasca conceptul “Travel Caffe”, concept ce a fost foarte bine primit de public in luna februarie.
  • 28 noiembrie 2016 Travel Caffe Romania – Transilvania: eveniment organizat alaturi de Romanian Art & Craft, TheDrone.ro si TravelBadgers in care am povestit despre frumusetea Transilvaniei prin imagine si prin gust autentic.

Tu ce tema iti doresti sa abordez in urmatoare tabara sau eveniment tematic? Sau… poate vrei sa organizez ceva dedicat pentru tine/familia ta/ compania ta. Trebuie sa stii ca la cerere organizez si astfel de evenimente si tabere tematice (este suficient sa imi trimiti un email cu solicitarea ta).

Ma ajuta orice sugestie din partea ta asa ca lasa-mi un comentariu mai jos sau trimite-mi un email pe adresa carmina@travelwithasmile.net

Iti scriu cu drag despre locurile pe care le descopar si despre experientele de calatorie pe care le traiesc!